Hogyan kerülhetik el az adatvédelmi bírságot az ügyfélszolgálatok? – Amire a vállalatoknak figyelni érdemes.

Az ügyfélszolgálatokon naponta rengeteg személyes adat keletkezik, amelyek kezelését, tárolását az új európai általános adatvédelmi rendelet (GDPR) alapján már szigorúan ellenőrzik. Egy telefonhívásnál azonban nincs mód arra, hogy az ügyfelek egy rubrikába kattintott X-szel jelöljék az adatkezeléshez való hozzájárulásukat. Hogyan válhatnak GDPR-kompatibilissé az ügyfélszolgálatok? A call centereket üzemeltető Arenim Technologies szakértői az első ellenőrzések tapasztalatai alapján összeszedték, mire érdemes figyelniük a vállalatoknak.

Bővebben itt olvashat erről (forrás): https://www.jogiforum.hu/hirek/40053?utm_source=jfhl&utm_medium=email&utm_campaign=20193

Hogyan kerülhetik el az adatvédelmi bírságot az ügyfélszolgálatok? – Amire a vállalatoknak figyelni érdemes.